Tonårstankar snurrar febrilt.

"Snälla, var inte kär i henne. Se mig!". Ta mig härifrån, låt mig leva. Men gör något bara. Ögonkontakt som gör min knän ännu svagare. Fina tröjor som gör saker ännu svårare. Kom igen nu, vill du bli fin får du lida pin! Det snurrar i min skalle alldeles för sällan. Behärska dig, du ångrar det sen, du skäms ihjäl. Jag orkar bara inte med dem snart. Saknarsaknarsaknar! Snälla spegelbild, visa något finare. Det här kan inte, under några omständigheter, vara normalt. "Snälla, var inte kär i henne. Se mig!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jennifer.

Så dumma tankar.

(men jag förstår, tro mig. Över mig vilar en förbannelse att de pojkar jag Gillar (med stort G, perentes i parentesen, fungerar det? Äh!) inte Gillar mig, men pojkar jag vill vara vän med; vill vara mer än vänner. Slår nästan aldrig fel där.)



Hursom, jag tycker att du är Piteås finaste. Jag lovar och svär. Ditt hår är precis som jag önskar att mitt var och dessutom har du god smak och kan sjunga! Jävlat (åh P-town) en tiopoängare! Jag önskar att jag kunde vara så. 10 fucking poäng.



Ha det finast i älskade, hatade, underbart förutsägbara Pite, ambvivalentens näste och högborg. Kom på bättre tankar, för jag tycker att pojkar som inte ser en tia borde gå till skolsyster för synundersökning. Kanske skulle de då få glasögon och inte bara bli snyggare än någonsin, utan också se tian framför dem. Om inte? Skit i dem. Det är fel på dreas hjärnor eller hjärtan. Vilket som så är det ingen idé att ödsla tid på såna.



Fridens liljor! / Julia

2011-09-24 @ 04:41:23
Postat av: Julia

Kommentaren var från mig, alltså Julia som i tjett. Julia som i Julia Niemi. Ja, mig känner du ju praktiskt taget. Men ja. Läs ovan. Hä jär sant!

2011-09-24 @ 04:43:24
URL: http://tjett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0