lundun

här kommer lite bilder från london. är dålig på att komma ihåg att fotografera men detta är vad jag skrapade ihop.


första dan, malin redan less på mig. nä skojsi. eller hoppas inte i alla fall. åt croissants och drack kaffe precis som ca varenda dag när jag var där. här på le pain quotidien.


gick runt i hyde parks väldigt o-snöiga men mysiga winter wonderland


fåggla och chicks with sticks


och närgångna svanar


gick på någon pub i notting hill som hade denna geniala skylt på väggen *förutsätter att alla sett notting hill*


och hängde med detta fiiina gäng

 
lyckades dessutom timea min vistelse med etsy house pop-up store som bara hade öppet i någon enstaka dag. gick förbi av en slump och fastnade tydligen på film i min oerhört regn-böjda hatt. var grymt fint i alla fall.


och så min ständiga vapendragare som jag älskar så djupt i hyde park.
 
lyckligtvis har jag lyckats stjäla lite mobilbilder av malin och tagit några själv under dagarna jag inte hade kameran med mig. till vänster har jag precis anlänt och vi äter middag och tar ca en timma på oss att beställa för att vi har för mycket att prata om. till höger är början på en knäpp, knäpp kväll på koko i camden.
 
fnittriga på tunnelbanan

spexiga i toakö
 
lyckades senare under denna kväll med konststycket att ta bild nr.1, till vänster, och tänka "inte nog centrerad" varpå jag tog bild nr.2, till höger, och nöjde mig där. mvh onyktrare än jag trodde.
 
morgonen efter fortfarande fnittriga på tunnelbanan. bredvid mig sitter maja som är ca grymmaste personen i världen. om londonlivet alltid skulle innebära maja+malin+roligheter skulle jag flytta dit som planetens lyckligaste.
 

en annan dag hittade jag tardis (!!!!!) och åt lunch på the garden cafe.
 
sen packade jag ihop mig och tog farväl av dessa drömpersoner för att mötas av flygkaos innebärande 5h försenat flyg, panik till anslutningsflyg, borttappad väska som kom först 3 dagar senare och feber till råga på allt MEN en kram av annika norlin på umeå airport vilket gjorde det hela rätt fint. slutet gott allting gott och ungefär bästa resan någonsin. PUSS<3
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0