Vårprojektet! Hoppas jag.

Har scrollat igenom nästan hela min blogg och blivit helt varm i hjärtat när jag läst fina kommentarer och blivit jättesaknig när jag insåg hur kul det var att skriva och fota och redigera bilder och greja med grejer till bloggen. Det ska bli mitt projekt nu i vår tänkte jag, att börja om att blogga. Nu kan jag intyga att alla tio personer som fortfarande tittar in här ibland med all säkerhet skakar på huvudet och tänker "hörruduru jennifärs, det där har vi hört förr". Och visst har ni det! Men om jag har tur så lyckas jag hålla mitt löfte den här gången. Fast bara kanske. I och med att jag inte har några nya bilder att visa er tänkte jag att jag lägger upp gamla bilder tills jag har något annat att erbjuda. SÅ här kommer massa gamla bilder från tidigare vårar i och med att det är det som gör mig gladast just nu:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0