hade jättemycket att göra så gjorde en lista

Vad har du på dig?
jeans, baseballtröja och en cool attityd

Hur mår du?
lite upp och ner. i skrivande stund ganska bra!

Vad önskar du just nu?
att jag ska orka duscha snart. ser ut och luktar död.

Vad har du ätit idag?
mjölk med cornflakes och banan, en avocado och kaffe.

 
Vad ska du göra imorrn?
ska på systemet, ha krunis-förfest med malin och victor och sen dra iväg på UxU!

 

Vem saknar du?
vore skönt att ha en malin här men henne träffar jag imorgon så all is good.

 

Senaste köp?
snittblommor, plantor och blomjord. gör fint på min balkong! känner mig så himla vuxen.

Vad skrattade du senast åt?
office eller alex & sigges podcast. oklart.

Vad grät du senast åt?
att jag kände mig ensam på det dåliga sättet.

Vem sov du senast med?
jakob, eliza och filip.

Vad läser du just nu?
fick tummen ur och köpte "det handlar om dig" av sandra beijer. so far so good.

Senast sedda film?
bör vara "mud" eller "dans la maison" (bakom stängda dörrar på svenska tror jag). båda var svinbra. älskade mud. matthew mcconaughey är k u n g.

Har du dejtat någon av en annan religion?

nein.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
foto a, ensemble, kultur- och idéhistoria och de praktiska delarna av ljudtekniken.

Vilken är din favoritfrukt?
vintertid: satsumas. sommartid: melon och alla sorters färska bär (som inte är frukt men fukk u).

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
har fått höra både kirsten dunst och lana del rey vilket är sjukt i hövve.

Vad är du rädd för?
läskiga sjukdomar

En person du tycker är snygg?
har snöat in på matthew mcconaughey även på detta område. tycker egentligen inte att han är råsnygg som typ joseph gordon lewitt eller natalie portman men är besatt av många av hans karaktärer.

Blir du lätt svartsjuk?
nej det tycker jag inte. tror lätt att ingen ska tycka om mig vilket kan ge upphov till viss frustration men det övergår sällan till svartsjuka. blir liksom inte missunnsam.

Din favoritkaraktär ur en serie?
tycker att alla karaktärer ur office är fantastiska. sen blev jag hemskt tagen av rust chole i true detective. därav matthew mcconaughey-manin. har nog lyckats nämna honom i hälften av alla frågor nu. sowwy.

Vilket språk hade du velat lära dig?
är en levande klyscha på den fronten och drömmer om att prata flytande franska med ett glas rödvin i handen.

Vad för sorts killar personer faller du för?
kung humor och vettiga åsikter. utseendemässigt faller jag nog lättast för bra stil.

Vart vill du åka just nu?
island. är besatt av tanken på att åka dit ensam i en månad med bra böcker och en kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0