Svartvit onsdagslista

Hur såg du ut för prick ett år sedan?

Det vet jag inte riktigt. Men såhär könstigt posade jag i alla fall runt den 20'e januari förra året.

När vaknade du imorse?

Strax efter sju.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"David är så mysig, jag vill aldrig stiga uuuuupp! UÄÄÄH" typ.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Njäe. Den första jag pratade med var nog min bror som ringde mig kring tre någon gång.

Vilket humör är du på?


På största myshumöret.

Har du ont någonstans?

Har haft ont i magen hela dan vilket suger lite. Men är inte så farligt nu!

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Hmm. Jag tror jordgubbar! Eller glass.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Potatis, Qourn, Grönsaksbuljong, Paprikapulver och Gräddfil. Skulle laga Gulaschsoppa.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Var förmodligen Lunarstorm eller Hamsterpaj. Saknar Lunar </3

Vad ska du göra ikväll?

Jag har lagat mat, sett Community, pussats, druckit te och så tände jag ljus, lyssnade på jazz och duschade i nästan en timme. Sa ju att jag var på myshumör.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Det var nog "The Boy With the Arab Strap" av Belle & Sebastian som man kan lyssna på om man vill. Mycket bra.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Då var jag jättesjuk, men gick på en föreläsning och bosatte mig sen i sängen och dödens dog.

Vad har du på dig idag?

Har haft en svart polotröja och kjolen som asmegaråfina Matilda har på sig på de här bilderna.

Och helgen då, hur blir det med den?
Den blir nog fin! Kanske ska försöka få lite plugg gjort men bortsett från det så ska jag luncha med min kusin, kanske umgås med min bror och gå på megaloppis på söndag.


Kul att jag gör en så stark comeback när jag väl bestämmer mig för att blogga. Men listor är för kul för att ignorera. Var dock ute och fotade för någon dag sen så förhoppningsvis så dyker det upp en bild eller två. Kanske. Nu tänker jag sova tidigt och gå ut på morgonpromenad imörra. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0