Fredagslista

jag gillar att vakna/somna/pussas/mysa/skratta/prata med den här personen. "söt.jpg"
jag sjunger "JAG VAR 22, NÄR JAG LÄMNADE LUUUUUULEÅ" från Hurulas "22" hele tin.
jag älskar att det äntligen är vår och att jag har kunnat sitta ute och äta glass utan jacka idag. galenskaper!
jag är inte speciellt bra på att följa mina egna kloka råd. jobbar på det.
jag föredrar att vara utan bh och använder det max en gång i veckan vilket är det göttaste evers.
jag tycker om kompisar som är game på att picknicka fastän det är iskallt och är pepp på spontana onsdagsfester
jag är beroende av typ ingenting? eller kanske att ha nyrakade ben. har rakat dem tre dagar i rad nu bara för få dö mjukhetsdöden.
jag har på mig min nya tröja, ett par svarta jeans och ett halsband där Ernst Kirchsteiger bor. såhär:
jag dricker snart öl. ska dra ut till mariehemsängarna och titta på när min klass spelar brännboll. tänker INTE spela själv dock, hatar brännboll.
jag lyssnar på "Heaven's on fire" av Radio Dept. och "Disco 2000" av Pulp. jättebra vårpepp-låtar.
jag blir arg på människor som inte har förstått grejen med rasism, sexism, jämställdhet och allt annat viktigt och bara låter det frodas.
jag är rädd för att känna mig ensam.
jag önskar mig Nicos "Chelsea Girl" och Dylans "Blood on the tracks" på vinyl. Överväger att köpa båda två till mig själv som tidig 20-års present.
jag är pinsamt dålig på brännboll. väljer därför öl framför förudmjukelse ikväll
jag är uppväxt med mamma, pappa och storebror på samma gamla piteå-gata som jag bott på i alla de nitton år jag bodde hemma. en väldigt fin uppväxt! fina lilla piteå.
 
Stal listan från niotillfem om någon undrade. Ha en kung kväll!!

Kommentarer
Postat av: matilda

ork it, har du ernst i halsbandet?? hahahaha

Svar: en ernst om dagen är bra för magen
Jennifer

2014-04-29 @ 09:27:52
Postat av: Irja

Jag tycker också om kompisar som picknickar när det är iskallt och drar ihop onsdagsfester, typ som dig!
Har bestämt mig för att anamma din idé med bh endast en gång i veckan typ, bäst!

Svar: Det är jävligt värt! Kör ba kör!
Jennifer

2014-05-04 @ 20:06:40
URL: http://pulvermos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0