April och lite till


April 2013 är kanske den längsta månaden jag NÅGONSIN upplevt. Har hunnit hur mycket som helst. Började med att se sammanbiten ut och sova alldeles för lite. Projektarbetet har verkligen varit en pers.


Tog farväl av fotostudion efter att alla fotograferingar var klara. Blev till slut klar med allt och ställde ut bilderna i Strömbackas entré. Sov en kvart natten innan på grund av alla förberedelser som krävdes. Min instagram var dessutom proppfull av bilder från projektarbetet under april men tänkte att ni redan sett dem så struntar i dem.


Glad en fredag innan vi skulle äta go'lunch och se Magnus Betner. Han var kul och pratade bra om skeva saker i samhället.


Lämnade min mobil i klassrummet och blev instarapead av nåt sepe. Och så hade jag en stor fluga en dag.


Var på fyndmässan i Luleå och köpte bland annat bra vinyl och fina skor. Skorna för en tia, gratis är gott.

La ut den här bilden och skrev "Ses på Challenge ikväll grabbar ;)))". Första gången det känts som en vettig caption. Sen ett glatt linne en dag när allt sög.


Nu är vi inne på maj men skit samma. Hade bollar i håret och min "KRAMA MEJ!"-tröja i fredags. Fick dock ingen kram... I lördags snöade det i Piteå så då åkte jag till Umeå över helgen där det var vår och trevligt.


Gick på loppis när jag var där och hittade ett par GRYMMA docs för en hunka. Älskar dem! Och det var april och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0