Felåt och så insta

Haha, det går bra det här. Har inte bloggat på en månad?!?!?! Måste vara rekord. Nej men har ju hänt en del på senaste. Studentveckan (kanske bästa veckan i mitt liv), bal, studenten, studentskivor, jobb och nu äntligen - ledighet! Ska göra mitt bästa för att komma igång med bloggeriet igen, tycker ju att det är så himla kul. Är dessutom i startgroparna för att köpa en ny kamera så förhoppningsvis kommer det ske lite grejer här framöver. Fast ja, vågar inte lova något. Brukar ju vara sämst på att hålla't. Men en liten instagram-uppdatering kan jag åtminstone stå till tjänst med.


Näst sista veckan i skolan innebar rep inför studentkonserten samt mina sista lektioner med mina fina lärare. Grät floder när jag tog farväl av ett par stycken. Separationsångensten alltså. Inte nådigt.

Vi klassfestade hos Agnes som hade fått kattungar!!! Dog söthetsdöden minst ett tusental gånger. Gör nästan ont att titta på de små liven. Och så den obligatoriska instarape:en då. Strax efter detta tappade jag mobilen i golvet vilket resulterade i en stendöd mobil och en väldig ångest men en vecka + en lagning senare var vi återförenade igen<3

Gick på balen med bästa Robin och hade, trots den rätt tråkiga tillställningen, en stört fin kväll. Skrev såhär klockan 6 nästa morgon när jag kom hem: "Fixa bil samma dag, byta klänning 30 min innan avfärd, vara fnissig på röda mattan, öla vid stranden, knacka på diverse hotellrumsdörrar för efterfest och sedan ta en 3,5 h lång promenad hem. Trots det hutlösa priset blev balen 2013 rätt fabulöst ändå. Grym dag!"

Pyntade flaket, gangstas paradise osv.


Och så äntligen: STUDENTEN! Åh. En av de finaste dagarna i mitt liv. Hade så stört roligt! Skulle göra om'et varenda dag om jag bara fick. "Hemma efter en 26 h lång studentdag som varit så perfekt. Avslutade med att gå på loppis i Badhusparken och nu ska jag sova bättre än någonsin. Bästa dagen i mannaminne."

Firade dagen efter med att åka till stugan, ha studentskiva för släkten och mot kvällen åka ut på sjön och dricka skumpa. Fint som snus! Sen fick vi hem en tavla som mina föräldrar beställt. Var så sjukt att se sin egen bild som canvastavla. Gal1.

Men nu har jag äntligen sommarlov (jaja, arbetslöshet då) och ägnar tiden åt att sträckse serier och vara utomhus med gött fölk. Life is good.

En dag när jag hade Daniel Johnston-tröjan jag köpte i Barcelona och tydligen hade skitit i att städa rummet.


Och nu har jag packat väskan och dragit söderut för några dagar framöver! Om någon som läser detta är i Stockholm till veckan så hör av er. Vill hänga!! Åh. Märker hur mycket jag saknar bloggyn. Måste ju ta tag i hejn nu. Ska göra mitt bästa. Puss på er så hörs vi (förhoppningsvis) snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0