Tog mig i kragen

Har inte öppnat photoshop på över en månad men nu bestämde jag mig för att ta tag i det där med bilderna igen. Så småningom kommer både Barcelona-, bal- och diverse sommarbilder upp men som vanligt kan det dröja ett tag. Jag och datorn är inte så tighta såhär i sommartider. åsså e ja lat oxå xD Nä men bilden ni ser ovan utspelar sig under en rätt hygglig afton på ett hotellrum i Sundsvall för ett par veckor sedan. Var ruskigt deppig över att jag missade Håkan i Skellefteå så jag satte mig i fönstret och drack vin (mvh klyschan). Men då ringde Filip och Matilda och lät mig lyssna på ett par låtar via telefon. Plåster på såren<3

Kommentarer
Postat av: gabrielle

asså fiiiin

Svar: Åh, tacksi!! Mamma som smygfotat, haha.
Jennifer

2013-07-15 @ 15:09:15
URL: http://gabrielledegerman.blogg.se
Postat av: matilda

vad jag saknar dig mitt hjärta

Svar: pussen
Jennifer

2013-07-23 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0