Måste ju vara lite modig ibland

De senaste månaderna har det blivit en hel del inspelning på skolan. Har till exempel skrivit ett eget körarr (innebärande att jag alltså har skrivit stämmor till en låt) till The way I feel inside som jag också sjöng in. Sen hjälpte jag också Emil med hans projektarbete och sjöng in en låt som han har skrivit. Tänkte att ni kunde få höra! Känns lite läskigt men det måste saker få vara ibland. Här är Emils låt Metallic as me. Den går lite väl högt för min röst men strunt samma, håll till godo!


Den här insplningen har jag dock inte visat för speciellt många så det känns EXTRA nervöst. Det här är i varje fall mitt körarr på The way I feel inside där jag sjunger alla stämmor - både bas, tenor, alt, sopran - därav den oerhört dåliga sången. Antingen för högt eller för lågt och så låter det superduperfalskt stundtals också. Men hur som helst - såhär blev det:

Nu ska jag skämmas lite och hoppas att ni inte får ont i öronen. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0