Ett nytt försök på nyårsinlägget

Ska sluta göra inlägg (eller skriva något överhuvudtaget) när jag är onykter, blir väldigt dåligt. Trots detta var det väl rätt sant det jag skrev. Nyår var oerhört fint men knäppt och är med all säkerhet en kväll som inte kommer att förgås i glömska. Kvällen började hur som helt hos Backman med trerätters, spel och värsta myset!



Matmatmat. Typ fläskfilé, potatisgratäng, räktoast. Ni vet, det vanliga!

Medan jag åt kräk. Nej men det här är typ det godaste som finns så länge man inte äter med ögonen.

Sedan drog jag, Eliza, Robin, Josefin och Matilda till Elin på fest!

Blyg Jakob.

Go'dricka från Finland! Köpte den mest för att den var fin men Glada Joe var som tur var god också.

Soeta!


Sen var klockan tolv och herregud vilken fin början på året det blev! Bästa tänkbara.

Några sköt raketer och smällare men var ganska sämst på det. Fler än en fick krigsskador och det såg mest ut såhär ^.

Hej gulligaste Matilda! Trots vissa dumheter hade jag en väldigt fin afton med en massa bra människor. Drack mina godaste grejer, överöstes med fina komplimanger och peppade nytt år och nya möjligheter. Det var min nyårsafton, hoppas att ni hade det minst lika fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0