Umeå Open


I helgen var jag och Malin på Umeå Open! Orkade inte kånka runt på kameran så har tyvärr bara instabilder att bjuda på men skit samma. Här är Britta Persson och Shout out louds.


Kristian Anttila och jag och Malin på tossi.


Hästpojken och MF/MB/


Och Mando Diao. Måste medge att jag tycker väldans mycket om deras Fröding-platta så det var en himla myskonsert det här. Ringde mamma under Strövtåg i hembygden och blev favoritbarnet för kvällen, tihi.


Somnade kring fyra och steg sedan upp nio för att dra på skivmässa! Var bakis och äcklig men det gjorde inget för detta var himlen. Handlade visserligen bara för sammanlagt 30 kr (fick 2 vinylskivor för det, good times) men de hade ungefär allt man kan önska sig. Bara synd att ekonomin och jag inte är så goda vänner för stunden. Jaja, kung helg. Ville bara grina i bussen på vägen hem. Orkar inte verklighet just nu alltså. Kära helg - skynda dig tillbaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0