Mars genom instagram

Månaden började med en något tvivelaktig bildtext som löd "Och blommorna är vackra och kiwin smakar gott och solen är så solig och kaffet är så vått. Nej men det är en bra dag allihopa!". Väldigt tveksam till denna formulering.

Solkatter och fredagshår



Fick min studentmössa!!! Helt galet. Var sån skräckblandadförtjusning att ta på sig den. Kanske måste ta tag i livet nu. Aj.


Jag var glad efter att ha sjungit Dylan på en konsert och lyssnat på Håkans nya och så Snyggmatilda.


Christinaskolans musikal som var superbra. Nostalgin alltså!! Tre år sedan vi stod där. Tycker ju att det var så himla nyss, dör.


Påsk i stugan. Långpromenader, berget, finaste vyn, släktmiddagar, stjärnklara kvällar, roliga fyllesms osv. Allt ägde.


Hittade en discokula på vindan som jag ba älskarrrrr. Dör så fint. Solkatter över hela rummet!


Idag är jag febrig och sjuk så dagens agenda lyder som följer: Doctor Who (nya avsnitt!!), Dag samt Kill Bill Vol. 1 och 2. Nu hoppas jag bara att April tar med sig våren till Piteå. Behövs. Heter i vanlig ordning kastaankar på insta om ni vill följa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0