Helgen och peppen


Lägger upp en bild när jag ser lite nöjd och glad ut för jag att symbolisera vilken grym helg jag har haft! I fredags skrev vi nationella prov (vilket är rätt gött, skriva om könsroller i någon timma för att sedan sluta tidigare än vanliga fredagar) och festade senare på kvällen. Först en mysig förfest hos mig med lite vinyl och lite Håkan och bra folk och sedan Challange som för en gångs skull var roligt. Sedan sov jag 4 timmar och steg upp halv sju för att dra på loppis i Luleå. Köpte bra vinyl, lite fina kläder, världens finaste skor för en tia samt en potentiell balklänning för 90 spänn (!) som är från sent 40-tal/tidigt 50-tal. Idag skriver jag dock rapporten på mitt projektarbete vilket visserligen inte känns askalas men känns i alla fall gött att det snart är över. Och att det är vår! Nu börjar det bli värt att leva igen hörrni!!

Kommentarer
Postat av: bobban

vi måste talas vid angående balklädsel!!!

Svar: Ja!!!! Är så peppad på detta!
Jennifer

2013-04-29 @ 18:08:59
Postat av: gabbe

så himla relaxed och snygg, LIKE IT

Svar: Åh, gulle.
Jennifer

2013-05-01 @ 15:05:46
URL: http://gabrielledegerman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0