Summering av senaste veckorna





Vi har haft konsert.

Jag fick en superfin teckning av min 7-åriga kompis Maja när jag var sjuk en dag. Fint!




Jag har ätit godis, druckit te och talat igenom livet med Agnes och Johanna i den sistnämndes kök.

Jag har varit på fest.

Jag har läst kopiöst mycket.





Och hängt i mitt rum som nuförtiden är städat!











Jag har varit sportlovig (nytt ord) och varit ute på isen.

Äntligen fått syn på lite gräs!

Kinderägg <3



Malin kom hit och sov över. Vi åt ost och kex, drack te och fick rosor av främligar på stan.

Jag läste ännu lite mer.


Och så har jag lunchat med Malin och Stina på krokodil. Fina veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0