Uppsala!

Stina efterlyste bilderna sedan vi var i Uppsala och det med all rätt.



Resan började med att vi klockan tidigt på morgonen satte oss på planet. Precis lagom till soluppgång!

När vi tagit oss till Uppsala begav vi oss mot en trevlig marknad. Jag köpte Nashville Skyline och rotade bland vintagekläder.


Senare samma dag hamnade vi på en secondhand affär med tjusiga provrum.

Där hittade jag denna fantastiska klänning men den fick tyvärr stanna kvar på grund av min för stora barm. Attans alltså!




Vi hängde mycket på Linné som är så himla mysigt. Här såg jag också världens finaste par som såg ut som om de vore hämtade ur en tjusig film. Precis innan de skulle gå lutade han sig mot väggen, tog tag i hennes hand, drog henne närmare och kysste henne. Sen promenerade de iväg hand i hand. Åh, sötaste.

Precis som förra året bodde vi på ett supermysigt vandrarhem som ligger i en byggnad från 1800-talet.

Stina var Sweet as candy.

Agnes också.

Vi åt asiatisk buffé.

Och fick lyckokakor!

Min sa "You make people realise that there exists other beauties in the world".

Efter några fina dagar slog vi oss ned på tåget och började åka hemåt. Bra bild på Malin.

Stina hittade en slogan som förstås fick ha-begäret att skjuta i höjden.

Sedan provade hon på såkallad owling.

Efter några besök av en arg och mycket otrevlig konduktör, samtal om allt mellan himmel och jord, bra musik, superposer och skratt var vi hemma igen. Fin resa, tack alla samtliga!

Kommentarer
Postat av: Agneta Fagervall-Olsen

Häja dig Jennifer, häja dig!

2012-01-06 @ 17:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0