En resumé av 2011 - Del 1

Januari:


Vintern 2011 var oändlig och snön tog aldrig slut. Jag gjorde det bästa av situationen och låtsades att jag var i Narnia.

Jag åkte på ett jazzläger som jag bävade inför men som visade sig vara helt fantastiskt. Saknar jazzfolket.

Hade lugg och var hemma från skolan mest hela tiden på grund av feber och kanske lite kärlekssjuka också.

Februari:

Gick långpromenader på isen ungefär hela tiden och försökte se det fina i 30 minusgrader.

Träffade några söta fransyskor som var på besök!

Bar hatt nästan jämt, älskade ljuset som äntligen kom tillbaka och poserade mer än nödvändigt.

Mars:

Mars var en himla bra månad som började med fest.

Jag bjöd några kamrater på ett sjudundrande kafferep och måste medge att det faktiskt blev riktigt lyckat!

Detta var också månaden då jag började dansa lindy hop, månaden då jag såg Säkert! och Håkan på Minus 30, månaden jag gav bloggen ett litet ansiktslyft och månaden då min sommarlängtan var som störst.

Mars avslutades med friluftsdag på Kåbdalis. Mycket bra månad!

April:

April började på bästa tänkbara sätt. Umeå Open bjöd på Håkan och Säkert! än en gång samt mycket annat bra såsom Bob Hund, Miss Li och fantastiska middagar!

Inhandlade mycket bra på Lions loppmarknad.

Saknade Paris så fruktansvärt mycket att jag inte förstod hur jag skulle orka med Piteå en dag till.



April bjöd dock på ett fantastiskt avslut. Valborg spenderades på tre olika ställen och jag hade himla roligt hela tiden!

Maj:

När maj var här började det äntligen grönska.

Jag blev ett år äldre och klädde mig så somrigt jag kunde i hopp om att sommaren då skulle anlända snabbare.

Det var grönt överallt, jag var glad hela tiden.

Månaden avslutades sedan med musikklassernas examenskonsert. Jag blev nostalgisk och saknade högstadiet.

Juni:


Juni närmade sig med stormsteg (hoho, skämtig) och förde med sig en tromb. Våra gästers bil fick en tall över sig, läskig grej!

Jag hängde mycket på fina Swensbylijda.

Sommarlovet firades in med klassfest hos Agnes.

Folk tog studenten och jag var så himla avundsjuk att jag nästan gick sönder.

Ute var det så himla varmt att det enda stället man kunde vara på var stranden. Inte mig emot!

Sommarlovet började med studentfest för min kära kusin. Midnattssolen hade äntligen återvänt.

Får nästan ont i magen av att se syren. Saknarsaknarsaknar!

Fick fina koppar av min bror som jag har använt varje dag sedan dess.

En av junis allra finaste dagar började med lunch på Humlan och avslutades med film och ett riktigt tjejsnack. Behövs ibland!

Midsommar spenderades hos Agnes med några vänner.


Jag gjorde ett gratulationskort till min kusin som skulle gifta sig.

Sedan hoppade jag in i bilen och begav mig mot Sundsvall. Det var första halvan av 2011!
Hur andra halvan såg ut får ni se i ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0