Prezi


Min bror tipsade mig för ett tag sedan om prezi.com där man kan göra så oerhört fina presentationer på ett jätteenkelt sätt! Har aldrig varit någon fena på Power Point och har heller aldrig riktigt tyckt om det så därför känns det extra bra med ett alternativ. Vid presentering kan du dessutom bara logga in på ditt prezikonto och spela upp det direkt i webbläsaren så slipper man skicka power point-filer till sin mail som sen inte går att öppna osv. Presentationen ovan är såklart jätteavancerad och superduperfin men här är en prezi jag gjorde för ett tag sen (inbäddningskoden ville inte funka) till Nkn. Min presentation är förstås inte särkskilt storslagen men tycker fortfarande att de blir sjukt fina i jämförelse med till exempel PP! Det är kung. Och galet kul att jobba i dessutom! Prova vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0