Veckan och lite annat


En tjusig himmel förra veckan.

En suddig bild på mitt stökiga, halvklara rum som jag spenderar större delen av min fritid i.

En kör som öppnade konserten igår. Luleå Internationella kör hette den och bestod av nyblivna svenska medborgare och inrotade Luleåbor. En salig blandning av olika nationaliteter, åldrar och personligheter. Himla fin idé!

Sedan tog Emil Jensen plats på scen och tog verkligen hela publiken med storm. Alla verkade vara i extas efteråt, med all rätt!

Han är verkligen fantastisk på alla sätt och vis. Vet ingen med bättre mellansnack. När vi lämnade Luleå hade jag ont i både skrattmuskler och hjärta på grund av tänkvärda, ofantligt roliga och genuint bra texter. Fint som snus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0