När blev jag så helylle?


Hittade en mysig bild på mig och Malin och tänker att attans vad jag skulle behöva lite sommar. Har för övrigt tittat igenom massor av gamla bilder jag har tagit. Då slog det mig hur ofantligt dum man är. Tycker hela tiden att jag inte är nog smal och tycker nästan jämt att jag ser grotesk ut på alla bilder. Men nu när jag ser dem så här i efterhand tänker jag mest att jag inte alls var särskilt ful och hade inte alls tjocka ben! Tänkte försöka fortsätta med det tänkesättet och sluta vara så dum med mig själv. Ska istället ta vara på alla fina komplimanger jag får! Låter inte det sunt så säg?

(Kommer säkerligen att misslyckas men det är åtminstone värt ett försök. Heja mig!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tänker ungefär "usch, kan man vara så fruktansvärt snygg som jag" när jag ser den här bilden.

2011-12-01 @ 14:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0