Onsdag

Bestämde mig för ett tag sen för att ha kafferep/teaparty/saftkalas hemma hos mig. Det kommer att äga rum på lördag så i veckan bakar jag ungefär varje kväll! Hade tänkt ha 7 sorter men det slutar nog i 9 som det verkar nu.

Skickade i väg inbjudningarna i går. Ovan - work in progress. För att se slutresultatet kan ni klicka här.

Vaknade i alla fall i ett soligt rum i morse.

Åt en bra frukost. (Fil, mango, physalis, mandel, solroskärnor, pumpafrön och blåbär. Bra)

Klädde på mig.

Och i kväll har jag mest bara bakat och lyssnat på Monica Zetterlund. Älskar det mesta med henne men i dag var den här extra bra.

Har köpt världens finaste strössel också! Nu är det i alla fall dags att sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0