Tyvärr

Har lite fullt upp så blir ingen vidare uppdatering i dag heller. Tänkte att jag kunde sammanställa veckan lite senare (som för övrigt varit superbra än så länge). Har i varje fall lov nästa vecka och det kunde nog inte komma mer lägligt. Känns fantastiskt! Hoppas på plusgrader och sol så att det kanske börjar likna vår snart. Är ju trots allt mars! Jaja, vi hörs senare.

Ps.
Förstår att det kanske inte är så roligt att läsa om mitt liv. Händer inte så mycket spännande. Men om ni vill tipsa om något fint, berätta om något fascinerande, undrar något eller bara vill säga hej så finns ju kommentarsfältet. Kan aldrig bli för mycket kommentarer så ös på bara! Bli lika glad varje gång (och så kikar jag förstås in på era bloggar också om ni länkar. Roligt att se vilka ni är!). Hoppas ni hör av er! Kram.

Kommentarer
Postat av: ElsaFelicia

Ja jag får väl passa på och inte vara blyg då...

hej,

och säga att nej, men det blir mer trovärdigt och mysigt att läsa en blogg där bloggaren inte flyger tvärs över jordklotet och köper 20.000 kronors skor dagligen...

Så tack för en mysig blogg!

Kramar!

2011-03-03 @ 01:46:17
URL: http://blekrosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0