Nostalgi, längtan och lägesrapport.


Precis just nu ligger jag i min säng (som inte ens är en säng, det är en bäddsoffa) och lyssnar på Shugo Tokumaru. Jag lyssnade väldigt mycket på honom i slutet av sommaren/början av hösten vilket resulterar i hysterisk längtan efter sensommarkvällar, tända ljus, början på något nytt och så vidare. På tal om något nytt så anmälde jag mig förresten till en grundkurs i Lindy hop i dag. Den sätter i gång redan i morgon och jag är supernervös! I veckan händer mycket annat också. På onsdag har vi friluftsdag i Kåbdalis och dagen efter händer mycket viktigt. Samhällsprov, inlämning av en reklamanalys, engelskatalet ska vara klart och senare på kvällen har vi konsert. Hektiskt! Skönt att jag är ledig på fredag.

Om ni klickar på bilden får ni förresten höra en låt av Shugo Tokumaru som jag är väldigt förtjust i. "Mist". Somnar till den i natt. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0