Film-och-mys-söndag

Bestämde mig för att göra ungefär ingenting i dag. Var så otroligt trött sedan gårdagen. Vaknade i alla fall kring 11 och har sedan dess mest bara sett på film.

Godmorgon!

Steg upp men kände ganska direkt att jag inte ville börja dagen riktigt än. Så jag tog med mig mitt täcke, lade mig i soffan och såg Lost in Translation. Tycker att det är en himla bra film. Sofia Coppola är fantastisk. När det blev kväll slog jag mig ned i soffan igen och såg någon halvmysig film samt ett par avsnitt av Poirot. Mysigt!

Ja, superlugna dagen som ni förstår. Har också motionerat, haft akut sommarlängtan och lyssnat på Bon Iver. Vad skulle jag göra utan Justin Vernons röst dagar som denna? Nåväl, nu är jag trött. Tack, adjö och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0