En fråga

Någon undrade var den här bilden var tagen:

Den tog jag en sommarnatt när midnattssolen och dimman var helt fantastisk. Vi var på väg hem från våran sommarstuga, klockan var sent och utomhus såg det ut som något hämtat från en fin saga. Med andra ord så symboliserar den en av mina favoritställen på jorden, den lilla by där våran sommarstuga ligger. Att den inte är tagen precis där gör ingenting, för det ser ändå ungefär likadant ut. Som Bullerbyn på sommaren och som Narnia på vintern. Det är där jag går med bara fötter på grus. Det är där jag blir euforisk över första snön. Det är där jag ligger i hängmattan och läser gamla böcker. Det är där jag plockar näckrosor ur vattnet. Det är där jag kan dagdrömma en hel dag utan att något stör. Det är där jag älskar att vara.






Kommentarer
Postat av: Emma

Du tager virkelig flotte billeder♥

2011-03-04 @ 00:05:04
URL: http://www.mycherryfield.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0