Veckorna innan sommarlov.

När det började bli grönt utomhus och sommarvärmen började smyga sig på hände en del som ni inte fått ta del av än. Vi tittar!

Sommarblusar av olika slag inhandlades.


Det spöregnade.


Blommor plockades.

Det mulnade på. Det började med med åska som strax därefter följdes av en tromb. Många träd föll...

...varav ett landade på våra gästers bil.



Det picknickades!

Jag provade finger waves.

Solen vaknade medan jag somnade.

Jag drack cola ur glasflaska, alltid godare så.

Med papperssugrör som jag har fått av min bror i present! Åh, puss.


Vi klasskamrater hängde en hel del och sedan fick vi sommarlov. Vad som hände då får ni se en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0