December

Har varit värdelös på att blogga ända sedan i somras. Här kommer i alla fall december i bilder.





Första helgen i december spenderades hos Malin där vi bakade, drack glögg och åt julgodis.


En vecka senare befann jag mig i Stockholm men det visste ni  ju redan.



Helgen innan jullovet började åt vi risgrynsgröt, drack glögg och hade det mysigt hemma hos Stina.


Några dagar senare blev det äntligen jullov. Vi hade julavslutning där vi mest äter, sjunger, leker och ser våra lärare spexa. I år skapade de en iPhone orkester och spelade jullåtar med hjälp av instrumenten som finns i telefonen. Mycket fint!

Sedan avslutas alltid det hela med att alla ställer sig upp på sina stolar och sjunger "O helga natt" så högt det kan.
Jullovet har mest spenderats framför en tv, på stan eller i mitt rum. Har mestadels gjort ingenting men det är också ungefär det enda jag vill göra just nu. Ljuva ledighet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0