För precis en månad sedan


Jag och Malin träffades på Ekbergs och fikade lite. Sedan ringde vi efter skjuts.

Vi skulle nämligen spendera kvällen hos Johanna!

Väl där blev vi bjudna på kanske världens godaste middag. Serverat på Ostindia porslin. Bästa skiten.

Efter att ha ätit upp slog vi oss ner i soffan. Pratade och skrattade. Som vanligt!


Malin är stjärnan på varenda bild. Haha, ful <3

Fesk.

I köket väntade sedan efterrätt. Det är lite med skräckblandad förtjusning jag ser tillbaka på den här kvällen. Var så mätt att jag näst intill trodde att jag skulle dö. Vi hann även se "The Last Song" med Miley Cyrus i huvudrollen. Haha, åh. Jag tål henne inte! Nåväl, himla bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0