födelsedagsbaaarn

den 4 juli fyllde min favoritperson år! dagen började med frukost på säng.
 
gav presenter
 
och lurade iväg på picknick!
 
sen sa jag åt honom att packa för två nätter på hotell! lika mycket present till mig själv.
 
hade fin utsikt
 
såg allvarlig ut
 
sen åt vi middag på köksbaren. jag åt getostgnocci med friterad kronärtskocka (GOTT) och david hängmörat
kött som serverades med märgben :( kräkers.
 
sen sova. hjärtahjärtahjärta!!
 
hotellfrukost. lever för detta.
 
på kvällen blev lyftkranen utanför vårt fönster besökt av en absurd mängd fåglar vilket vi båda blev orimligt fascinerade av
 
sen gick vi och drack öl på uteservering och sånt trevligt. världens finaste helg! herregud vad jag älskar den här personen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0