listalalalalaala


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 8 år och levde loppan. Kan dock ha varit under denna period jag blev retad av några klasskompisar men var det inte det så ägde nog livet. Är visserligen typ 5 - 6 år på bilden (jag - till höger) men är liten i alla fall. Och har världens största kinder?!?!


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Längtade bort från Sverige och var på körresa till Riga!

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Just nu älskar jag apelsiner mer än allt. Äter typ 3-4 om dagen. Annars choklad, valnötter, jordnötter och jordgubbar.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Please, Please, Please Let Me Get What I Want - The Smiths
Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström
Kommer ifrån - Snook (fuck yea)
Strangers - The Kinks
Får jag - Säkert!


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR? 

Jag skulle jobba med nåt jag älskar och skita i om det inte inbringade några pengar, köpa mig en sjukt bra kamera, en inspelningsstudio, resa över hela jorden och skänka en hel massa pengar till bra organisationer.

6) FEM DÅLIGA VANOR?
- Är sämst på att ta tag i grejer och få dem gjorda vilket resluterar i sjukaste ångesten.
- Vill vara bäst på allt vilket innebär ständig besvikelse.
- Är dålig på att hålla kontakten med folk
- Tänker för mycket.
- Sover för lite
(detta blev ju en blandning av egenskaper och vanor men skitsamma)

7) FEM SEX SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
- Vara på hemmafester och festivaler med människor man gillar.
- Gå på loppis och secondhand. Bland det bästa jag vet.
- Det mesta som inkluderar sång + bra musik.
- Se nya ställen.
- Fotografera.
- Teckna.

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA (för stunden i alla fall):
- Låga jeans
- V-ringat. Är så himla ful i det.
- Superkort, supertight fodral. Är ännu fulare i det.
- Rasta-byxor
- Uggs
(under perioden på bilden skulle jag nog kunna köpa vad som helst av detta, vill helst glömma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0