Festivalångest






Vill överallt. Hultan bjuder på The Cure, The Kooks, James Blake och M83 men har velat på Way Out West ända sedan jag hörde att Bon Iver skulle dit. Umeå Open måste jag förstås också till, Trästock börjar också vara obligatoriskt och så anmälde jag mig dessutom väldigt spontant som funktionär på Peace & Love igår. Kommer säkerligen varken ha råd eller sällskap till alla dessa festivaler och blir lite knäpp. Spelar så himla mycket bra och vet inte om jag klarar av att vara hemma när The Cure, Bon Iver, M83 och James Blake står på scen lite längre söderut. Säg till om ni vill följa, är i desperat behov av sällskap!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Svar: Dock bra film och snygga människor, vad mer kan man begära liksom!

2012-01-16 @ 19:29:02
URL: http://gabrielledegerman.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag följer på "Hultan" (om jag har tid och pengar förstås).

2012-01-17 @ 19:13:54
Postat av: ihuho

Självklart ska man gå på Way Out West och se Refused. Svensk musikhistoria ju!

2012-01-18 @ 03:36:46
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0