Bästa London!


Lördag den 15'e satte jag mig äntligen på planet mot Heathrow. Höll helt ärligt på att dö när vi flög över London och man såg London Eye och allt det där. Så ut såhär : D ända tills vi landade. På kvällen gick vi på pub crawl i Camden där vi bodde men har inga bilder därifrån. Kanske dyker upp någon senare! Kunde i varje fall gå utan jacka hela kvällen. KUNG.

Satte oss på King's Cross dagen efter och åt frukost. Hittade dock aldrig perrong 9 3/4 men skit samma. Vi gick ändå på The Making of Harry Potter senare under dagen så jag fick trots allt mitt HP-behov stillat. Tänkte ägna det ett eget inlägg så bilder kommer så småningom!

Supersen middag vid Piccadilly. Tror klockan var mellan 12 och halv ett innan vi hade ätit klart.

Piccadilly Circus och två kära personer som precis ska pussas. Fint!

Lunch efter vi hade varit på en jättestor marknad i Camden. Medan vi satt här och åt kom Jimmy the Gypsy förbi och spådde oss också. Det skulle tydligen gå oss väl i livet och så kände han att vi var goda vänner. Efteråt gav han oss båda en kyss på handen och så försökte han förstås få pengar men hade inga så då tog han resten av min mat istället. Bra kille!

Det här är Susie som bodde i samma rum som oss på vårat hostel St. Christopher's Inn. Hon kommer från Tyskland och är världens himla bästa brud! Bästa humorn och kloka åsikter. Vi kom försent till grejer bara för att vi inte kunde sluta tjattra. Bodde med ett par supertrevliga Australiensare också men de fastnade inte på bild.

Och här är Malin inne på puben som låg under vårat hostel där vi hängde rätt mycket. Den här kvällen skedde dock en sorglig incident med en hamburgare som Malin beställde men aldrig fick men bortsett från den var det värsta mysigaste stället!

Stannade vid Big Ben när vi var påväg mot Roxy som är en trevlig klubb. Helknäpp men fin kväll.

Och så tittade vi lite på London Eye också. Helt sjukt fint. Här mötte vi också en man med blinkande cykelhjälm. Han skrek någonting om att det var ett "awful country" när han passerade oss och verkade mycket upprörd. Vi bah ?????.

Men slutligen: TACK MALIN! Tack för världens bästa sällskap och för att du står ut med mig när jag är trött och grinig och hör som en kratta och klagar och för att du följer med när jag vill dansa även om du är sjuk och trött. Bästa du, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0