Veckan än så länge

Måndag:

Började med mys-frukost. Viktigt att tända ljus när det blir höst, då känns dagen direkt mycket bättre!

Vinkade hejdå och gick till skolan.

Målade naglarna och lyssnade på Belle & Sebastian på en rast.

Pluggade lite när jag kom hem. Fast min bok ljuger lite. Jag går ju inte i ettan längre!

Provade som sagt på mittbena också, men det visste ni ju redan.

Sedan bar det av mot sängen!

Tisdag:


Dagen började med trevlig fotolektion vilket innebar en långpromenad med Maja. Hon har tagit bilden ovan.

När jag kom hem pluggade jag mest och senare på kvällen dansade jag Lindy, men det visste ni ju också.

Onsdag:

Även onsdagen  började med mysfrukost.

Använde världens finaste men världens sämsta tesil.

Blåste ut ljusen och gav mig iväg till skolan. Vad som hände sedan minns jag inte riktigt. Hittills en helt okej vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0