Bästa Lagerhaus!

Tänkte visa de fina prylarna jag köpte i Umeå för ett par veckor sedan! Allting är inhandlat på Lagerhaus och ingen av grejerna kostade över en hundralapp. Flott! Mycket av det är väldigt onödigt men för bra för att inte äga. Vi tittar!





Zoo-plåster föreställande giraffer, lejon och krokodiler. Alltsammans liggandes i ett tjusigt etui. Kunde liksom inte låta bli!

Kanske de finaste näsdukarna jag någonsin sett! Lär aldrig använda dem.

Robot-sudd. Hur skulle jag någonsin kunna motså?

Ett anteckningsblock som jag inte vet vad jag ska använda till än så länge. Kanske blir till just det; alla mina lysande idéer!

Och slutligen, det allra bästa; en mustasch-plunta! Kände bara att nej, en sån där behöver jag. Hur har jag någonsin kunnat leva utan den liksom? Himla bra, tror att vi två kommer att ha väldigt roligt tillsammans! Och det var allt om det, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0