Min strålande helg!

Fredag:

Blev som sagt bjuden på fest igår. Helt oplanerat men mycket trevligt! Passerade en kyrkogård på vägen dit. Kyrkogårdar under allhelgona är något av det vackraste som finns. Ser ut lite som i en HP-film.



När jag anlänt bjöds det på dans. Såklart.

Den obligatoriska posen. Peacemärke, öppen mun och ett öga stängt. Eller kanske båda i det här fallet.

Vad vore man utan peacetecknet?

Jonas hade tidigare varit transa men det missade jag tyvärr. Här har han fått låna Josefins hatt och ser ganska svart och svår ut.

Jag flörtade med kameran.

Jakob som hade smetat in sig i glitter för att likna Edward Cullen.

Och så Jonas och Madde. Tycker för övrigt att Madde är brutalsnygg här. Och det var allt för den kvällen. Himla fin afton!

Lördag:

Började dagen med att lösa melodikrysset med mamma och sedan se Beginners, som jag tyckte var fantastiskt mysig!

På kvällen kom några vänner hem till mig. Vi satt på min matta och åt ost och kex och lyssnade på en massa bra vinylskivor.


I flera timmar satt vi och samtalade om allt och ingenting och hade det förfärligt mysigt!

Kvällen avslutades med Scott Pilgrim vs. the World som börjar bli en av mina favoritfilmer. Älskar allt med den! Blir nästan bara bättre ju fler gånger man ser den! Supermysig helg i alla fall, bästa på länge!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Alltså neeeeeeeeeej, kan du vara jätesnel och ta bort bilden på mig?

2011-11-07 @ 00:30:28
Postat av: gabrielle

men ALLTSÅ, känns som att jag är den enda i världen som inte har sett scott pilgrim vs. the world.



ps: vilken världsvärd helg du verkar ha haft

2011-11-07 @ 16:55:24
URL: http://gabrielledegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0