HP, än en gång.

Skitsamma om jag kommer att få spydiga kommentarer varje gång jag nämner ämnet, det är det värt!
Jag och mina kära vänner har sedan i måndags varit helt uppsluppen i J.K. Rowlings fantastiska värld. Vi beslutade oss för att ha maraton och se igenom alla filmer hemma hos Malin för att sedan avsluta det hela med att gå på bio och se den allra sista filmen. Givetvis måste jag medge att böckerna är bättre än filmerna men det känns fortfarande så otroligt sorgligt att det är slut. Att aldrig mer se en affisch på stan om den nya HP filmen, att aldrig mer få pirr i magen av den nya trailern och att aldrig mer sjunka ner i biomörkret och än en gång känna hur det pirrar i magen när de första tonerna ur Hedwig's theme börja ljuda. Åh, kommer att sakna det så himla mycket! Vet inte hur många gånger jag började gråta under Deathly Hallows: Part 2. Nu är det verkligen slut! Så. Himla. Tragiskt.







Verkar för övrigt som att vädergudarna håller med mig. I samma ögonblick jag skrev sista ordet började det spöregna.
Alla gråter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0