Tisdagnatt och några förlåt.


Hm. Webkamera. Aldrig bra.
Har haft en superledsen dag i dag när allting har känts så otroligt dåligt. Jag har mest gått runt och varit tyst och tråkig. Förlåt för det skolkamrater. Jag behövde muntras upp lite så jag och mamma satte oss och byggde pussel. Det är lite som terapi ibland. Nu känns det bättre.

Vill bara be alla så hemskt mycket om ursäkt. Förlåt för att jag är ledsen, osocial och tråkig på skolan. Hoppas att jag är lite gladare snart så att jag kan vara trevligare. Förlåt för att jag är så långsam (men om det är till någon tröst - väntar man på något gott väntar man aldrig för länge). Förlåt för att jag inte kan hålla tyst om tråkigheter och klagar istället. Förlåt för att jag skriver tråkiga inlägg med intetsägande innehåll (ska bättra mig). Så snabbt jag orkar ska jag ta tag i allt detta. Men just nu måste jag bara koncentrera mig på att hitta någonting att vara glad över. Jag misstrivs så hemskt med mitt liv just nu och då blir ju allting annat halvdant också. Snart kära ni. Snart ska jag ta tag i allting. Men inte i kväll. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0