En fin anekdot, ett halvår senare.

Ingen har nog missat videon "First Kiss" som cirkulerat på internet ett bra tag nu. Även jag dog finhetsdöden över den men det jag tyckte var allra finast var att de använde sig av SoKo's "We Might Be Dead By Tomorrow". Inte nog med att det är en helt fantastisk låt med en helt fantastisk video. Det är också den låt jag förknippar mest med min och Davids första kyss.

Vi hade varit på ett popquiz tillsammans och åkte hem till honom efteråt där vi satt och pratade, visade varandra musik och fina videor. Så visade han mig den här. Ett litet tag senare lade han sin hand på min, sitt huvud mot min axel. Och så kysstes vi, för första gången. Idag har vi varit tillsammans i 6 månader. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera ett halvår på. Jag är så otroligt tacksam och lycklig över allt jag har fått dela med den här personen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0