Tre bilder och summering av tisdagen, kort och gott.




Idag släpptes Assassins Creed: Revelations som jag har längtat efter så länge. Hade förhandsbokat så idag hämtade jag ut det och har nu efter några timmars spelande insett att mitt peppande var befogat. Annars har jag läst mycket HP samt sett på film så just nu lever jag i någon slags fantasivärld där jag får för mig att vanliga pinnar är dödssnaror samt att jag är befinner mig i ett jobbigt triangeldrama där jag inte vet vilken kille jag ska välja. Inget utav det stämmer förstås men rikligt med dagdrömmar är alltid trevligt! Tänkte fortsätta med drömmandet fast nattdrömmar (nytt och väldigt välbehövt ord!) den här gången. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0