En bild och några ord om ingenting


Det här är en gamal bild jag tog för ungefär 2 år sedan. Saknar den tiden lite. Saknar så mycket. Alltid. Just nu saknar jag tid - men det är väl kanske mer en brist förstås. Tänk så mycket bra jag skulle hinna göra om bara tiden fanns. Skolarbete, rensa ur min överfulla garderob, hitta ny musik att tycka om, teckna, fota, läsa, umgås med fler människor, blogga. Listan kan göras lång. För lång. Åh, jag ska se till att hinna med allt så småningom. Kanske sommarlovet kan ordna upp ett och annat men fram till dess får ni stå ut med tråkiga inlägg och dålig uppdatering. Orkar ni stanna kvar vore det dock guld värt. En bättring ska ske, håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0