Humlan och Fenix och supermysiga kvällen


Igår åkte jag, Agnes och Malin till Öjebyn för att äta lunch.

Vi gick till "Humlan och Fenix" som är ett väldigt mysigt café/restaurang.

Det är himla fint och överallt finns det saker att titta på!

Jag blev helt förälskad i den här flotta galgen. Hur fin?!


När vi var mätta och glada gick vi vidare mot "Reprisen" - en secondhand butik som ligger i närheten. Där spenderade vi 1-2 timmar, samt lite pengar.

Agnes åkte hem efter besöket på Reprisen och kvar var jag och Malin. På bilden ovan ser ni en inte allt för tjusig bild på oss. Ingen av oss ser ut att vara speciellt närvarande.

Vi åkte hem till Malin där vi åt ananas, mango och körsbär samtidigt som vi såg "10 things I hate about you".
Vi förälskade oss lite i Heath Ledger. Men det är ju inte så himla konstigt, mannen har kanske det vackraste leendet i världshistorien! Efter filmen var slut låg vi och pratade i flera timmar om pojkar, minnen och pinsamheter. Vi skrattade mest hela tiden och hade så himla mysigt. Var alldeles glad i hjärtat när jag åkte hem! Finaste dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0