En söndag för sex dagar sedan


10.59
Mamma överraskade med frukost på sängen! Bästa sättet att vakna på.

12.31
Låg och drog mig ett bra tag men bestämde mig till slut för att ta en promenad i solskenet. Det var ganska kallt men väldigt fint.

13.02

Gick ner på isen där de varje år skottar upp en promenadslinga. Det är alldeles tyst så när som på lite människor som passerar. Var väl sisådär -20 grader ute men jag hade bylsat på mig med kläder så jag frös inte.

13.15
Var ute i ungefär en timma och såg ut lite så här när jag kom hem, om än lite gladare. Var lite kall så jag hoppade i duschen ganska direkt. Inga bilder på det dock.

14.53
Bestämde mig för att göra mig söndagsfin! Har inte hunnit göra något åt håret här som ni ser.

15.25

Öva lite pianoläxa.

21.20
Vet inte riktigt vad jag hittade på under ett par timmar men det blev kväll och jag hade tydligen bytt om.

21.52
Provade igenom lite gamla kläder och blev glad när somliga blivit lite stora.


22.45

Såg Miss Marple och åt lakritsglass. nomnom.

23.24

Gick och lade mig. Fifflade lite med datorn ett tag och somnade väl strax efter tolv skulle jag tro. Fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0