sommarlistaaaaa

Hur ser dina planer ut för sommaren?
Har jobbat ett par veckor här i Piteå men ska snart tillbaka till Uman och flytta till min nya lägga. Är megataggad, superlativen räcker inte till!!!!!! Sen har jag tänkt träna på att vara ensam, övningsköra, skriva musik, vara kreativ på alla sätt jag kan och försöka vara med på så många sommarnatts-efterfester som möjligt för det är top 10 bästa saker jag vet. 

Vad ska du göra på midsommar?
Jag och Malin ska skratta och prata och dricka och cykla runt i Piteå på lite olika fester!

Vilken är din bästa sommarfrukost?
Allt som har med färsk frukt att göra.

Bästa sommarlåten?
Har sedan 12 års ålder tänkt på en brygga och solnedgång varje gång jag hör "Nu kan du få mig så lätt" så det kanske är den. Annars beror det väldigt mycket på dagsläget.

Ska du åka på någon festival i sommar?
Jag ska på UxU (<-----ser så mycket ut som Jake ur Adventure Time) och så vill jag på Trästock, åtminstone för att se Moto Boy. Vistelsens längd beror egentligen på om jag har sällskap eller ej! *hhhhhiiiiiinnnnnttttttt*

 

Vad vill du helst grilla?
Sparris, majskolv och halloumi. N O M.

Vad dricker du i sommar?
Lagunitas IPA, Ginger Joe och vin av alla slag.

Vad ska du läsa i sommar?
Just nu vill jag läsa a l l t.

Vilket är ditt favoritplagg för sommaren?
Har nyss köpt två såna där långa blazers som jag använder konstant. Sen har jag börjat använda "Sol, bad, palt. Piteå har allt."-kepan rätt frekvent som nog är mitt favoritplagg of all times.

Bästa parken?
Alla parker som är lummiga och picknickvänliga.
 

Bästa badstället?
Doristräsket!!!! dvs sjön som ligger vid vår sommarstuga. Annars är ju Nydalasjön gode idyllisk.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0