onsdagslista

jag gillar att  det snart är ett nytt år. har en good feeling om vad som komma skall. fast nu jinxade jag väl.

jag sjunger inte alls. har varit sjuk åt röven i en vecka så låter som en gammal kedjerökare. på det dåliga sätet.

jag älskar london och malin!! hade finaste veckan på väldigt, väldigt länge. vill tillbaka nuuuu.

jag är inte speciellt bra på att få viktiga grejer gjorda. prokrastineringen är i sitt esse såhär i juletid.

jag föredrar QI framför plugg. kan inte sluta titta. blir på så orimligt gott humör.

jag tycker om dylan.

jag är beroende av snuuus............ och kaffe antar jag.

jag har på mig svart polotröja, plommon/vinröd manchesterkjol och min raggigaste blick.
 
jag dricker snart öl. ska popquizza med victor på pipes om ett litet tag.
 
jag lyssnar på min lista "mer klassiskt än klassiskt". typ all the young dudes, heroes, i'm not in love, bang bang osv. ni fattar.
 
jag blir arg på idioter på facebook som uttalar sig om feminism och könsroller utan att ha läst på ett endaste dugg och sen inte vågar ta en diskussion. liksom bara vräker ur sig dumma argument som inte håller längre än till ytterdörrn.
 
jag är rädd för kärlek haha. har blivit jättecynisk på den fronten. tänker att det aldrig kan sluta lyckligt. om man träffar världens bästa person, gifter sig osv lär det väl ändå sluta i något deppigt? alla äktenskap och förhållanden verkar bli så turbulenta och olyckliga efter ett antal år, hur perfekt det än verkade i början. hoppas inte.

jag önskar att jag har råd att köpa en ny telefon snart. min kaosar ihjäl sig.

jag är pinsamt dålig på tv-spel. alltså tycker det är svinkul och spelar gärna i min ensamhet men styr med hela kroppen? och har ingen kontroll över mina styrningar heller. jättepinsamt att spela med andra.
 
jag är uppväxt här ^ i piteå med mamma och pappa och storebror och snart är vi återförenade igen!! guld.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0