Februari genom insta


1. Inledde februari med knut 2. Och så en instarape. 3. Kristian Anttila som spelade på Umeå Universitet när jag var där på studiebesök, det ägde. 4. Jag och Malin passade på att stanna kvar över helgen och gick ut och rockade en kväll, obviously.


1. Sur under en tråkig bussresa hem till Piteå igen. Toan funkade inte och min hörlurar vill inte heller samarbeta. 2. Och så var jag sur igen. På alla hjärtans dag denna gång. 3. Bra morgonmusik 4. Bra pluggmusik


1. Bästa halsbandet från London. HP <3 2. Blommiga ben en dag. 3. Ölade med bästaste brudarna på Nodo. 4. Och så har jag börjat fundera på det där med lugg igen.............

1. En helt störd annons på pirate bay. Slutar aldrig förvånas. 2. Första solglasögondagen!! 3. En ganska enerverande sol en morgon. Kände bara - chilla. Men ändå, sol <3 4. Och så projektarbetespyssel! Det var allt för februari som har varit kul men kaos. Nu peppar jag inför mars och hoppas att allt som måste göras går snabbt och smärtfritt. Och att våren snabbar på lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0