Januari genom Instagram

Detta är min allra första instagram-månad så tänkte att ni kunde få se vad den har bestått av. Märkte att jag har tagit ohyggligt mycket bilder men skyller på att det är nytt och spännande än. Så, då kör vi igång:
1. Insta-livet invigdes med en jordglob. Väldigt innovativt. 2. Jag var glad 3. Bästa kattröjan från London <3 4. Insta-rape.


1. Kaffe på Nodo med Matlida och en himla massa prat om de där pojkarna som gör livet så svårt. Och fint. 2. Håret en fredag 3. Livin' the dream i turnébussen osv. 4. Äventyr i Luleå med tequilabrödraskapet (minus Moa som inte fastnade på bild)!


1, 2. Piteå täckt i rimfrost. Var så fruktansvärt vackert att det nästan gjorde ont. Skitsamma att det är -27°C om det ser ut såhär. 3. Sjukt glad efter Django Unchained. Bäst. 4. Inledde "7 dagar av kragar" med denna supersura bild.



Resten av kragarna.


1. Bokade som känt en resa till Barcelona!! Dör va kul. 2. Hängde med Eliza och botade söndagsångesten som infann sig.
3 & 4. Morgonmusik. Velvet Underground & Nico och In Rainbows av Radiohead.


1. Ett par av mina fina boxkameror. 2. En kopp kaffe innan jag bestämde mig för att ta tag i saker och ting.
3 & 4. Spexiga byxor och taggad kompis inför First Aid Kit!



STÖRT BRA! Dog lite hela tin'.


1. Siamesiska potatisar på skolan en dag, alt. en potatisstjärt vilket Matilda inte var sen till att påpeka. 2. Jag och Matilda på Challenge. Himla fino <3 Detta tillhör visserligen februari men whatevah. 3. Hittade en fin klänning på kupan! 4. Sneakpeak på mitt projektarbete. Det var allt från denna månad. Hoppas erat januari varit fint!



Nu ser vi till att februari blir KUNG!



PS. Heter kastaankar om ni vill bli insta-kompisar. Puss! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0