en liten resume å de

herro herro. är som vanligt sämst in the worlds på att uppdatera och kanske ännu sämre på att skriva nåt vettigt när jag väl gör det. idag blir nog inget undantag, varför ändra ett vinnande koncept lixxxxxom??? nä men jag ska på riktigt försöka ta tag i det här snart. vill ju skriva om viktiga och bra saker och fotografera en massa och visa er fina kläder jag har köpt på senaste och tvinga på folk bra musik och skriva ännu mer om viktiga grejer och allt annat som man vill hitta på en blogg. men till dess att jag orkar ta mig i den bildliga kragen får ni hålla ut och stay strong och så.
http://imgdonkey.com/big/NnVQNXQ3OA/please-bear-with-me-imgur.gif
meeeeen om jag ska resumera senaste tiden så har det varit traumatiskt ett litet tag men nu har allt löst sig och blivit fint och bra igen. praktiskt taget bor hos dave the brave för stunden, delvis pga att jag inte har internet i min lägga just nu och delvis pga att det är ganska kung att spendera all day erry day hos nån man gillar och får pussas obegränsat med. igår fick jag dessutom tillbaka ett par skolarbeten och hade friggin' VG på båda två = kommer att få VG på alla tre kursmoment vi hittils haft i år. asså?!?!?!?!?!

och alla pite-folk som mot förmodan läser detta: 20'e kommer jag hem och är jättejättesugen på att hänga så hör av er för bövelen. pussn!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0