Instalivet

En liten resumé på vad som hänt sen sist.

Berättade ju om Sundsvalls-deppet när jag missade Håkan i Skell. Här var bildbeviset på klyschigheterna men det var gode fint.


Drog vidare till Stockholm och bodde flott i Saltsjöbaden. Här åt vi frukost<3 Bodde förresten ca. 100m från huset som saltsjöbanan körde in i i vintras vilket var lite coolt. Annars innebar besöket mest bara en himla massa gå på stan samt träffa fina släktingar och bli medlem i amnesty. Mycket trevligt!

Kom hem till det här och kände mig väldigt hemkär. Piteå är inte Skiteå längre. Älskar ju det här himla stället!


Ytterligare en bra grej som har hänt är att Malin har skaffat pool! Tror ni man mår nå? Bästa.


Tog med mig Malin till högbacken och hade en fin helg. Drack Wine in a can, satt på en brygga halva natta, fick besök av Stina och innan vi åkte hem hittade jag några såna här drömkepor som min pappa gjorde en gång i tiden. Words cannot express<3

Åt kronärtskocka en dag och bah glassade.

Fick besök av min barndomsbästis som jag vanligtvis träffar ca. en gång per år<34567 Så himla fint att få ha sleepover igen, dör.

Försökte sälja halva min garderob på loppis. Har dock sjukt mycket kvar så ska nog stå och sälja en gång till. Resten kanske kommer upp här! Sen blev det torsdag och pdol och jag gick på en helt fantastisk Kristian Anttila-konsert. Det hela slutade med att jag fick måla läpparna på'n vilket var det sjukaste på länge. Efter en kram och lite kallprat gick jag hem och skröt för mamma. Bra torsdag! (snodde bilden från @stinaballerina_)


Och så köpte jag mig en sextiotalskappa på reprisen igår för 60kr. Den är så rackarns fin alltså, vill bo i den. Ska bara låta det bli höst först. Sen heter jag förresten kastaankar på instagram också om ni vill ta'n titt. Pussen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0