Lista

Passar på att sno en lista igen.

Vad har du på dig?
En 80- eller 90-tals mjukisdress, tro't eller ej! Det äger, mysigaste.


Hur mår du?
Rätt så trött och lite stressig men annars äre bra!

Vad önskar du just nu?
Världsfred. PK, PK, PK!! Nej men kanske att det hände nåt skoj imorgon. Typ en aprolig fest med fint folk eller bara tid att se en svinbra film. Allt som är bättre än plugg. Annars pengar till en ny mobil och/eller en kamera (materialisten har talat)

Vad har du ätit idag?
Frukost, lunch, middag, fika och mango.

Vad ska du göra imorrn?
Gå i skolan, gå hem, plugga inför historiaprov på torsdag sen typ sova. Väldigt carpe diem.

Och på söndag?
Vara i Umeå och hänga med min bror. Möjligtvis gå på Nanna Johanssons utställning också, annars gör jag det på måndag.

Vem saknar du?
Min bror, men det löser sig ju till helgen!

Senaste köp?
Mango och nötter.

Vad skrattade du senast åt?
För ungefär en timma sen när jag hittade 3 nästan helt oanvända foundations i ett skåp. Alla var typ i nyans Samuel L. Jackson. Var så himla glad över att de nästan var oänvända, måste ju ha sett ut som den här (fast tvärtom):



Vad grät du senast åt?
Eh, uhm. Gråter ungefär aldrig? Men kanske... när jag såg ett Dr. Who avsnitt för ungefär... 3 veckor sen?

Vem sov du senast med?
Sov över hos Malin efter en fest så det är nog hon.

Vad läser du just nu?
Fight Club, Kollektivt Självmord, The Great Gatsby och A Christmas Carol.

Senast sedda film?
Såg Sherlock Holmes i lördags när den gick på TV. Den var sådär.

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma.



Senast 3 inkomna sms?

“Haha men gud, glömde ju säga hej då. Fick lite bråttom. Puss och hare så bra, vi får la ses efter söndag då jag kommit hem! :) ”

“Jodå! :)”

“O ja, tack gärna gör jag det!”

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Haha men gud, du far ju nu! Trodde att du skulle på toa eller nåt och så försvann du bara, haha. Nåväl, ha det asfint. Mys för mig också!! Puss!”

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Kirsten Dunst, Linnea Henriksson och Jennifer Lawrence vad jag kan minnas.

Om det ändå vore så väl.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Beror på hur man räknar. Malin om det räknas när man är offline. Annars Jakob!

Vart vill du åka just nu?
Bara bort härifrån. Se nåt nytt, träffa främmande människor osvosv.

Schlutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0