Alltså vart så kopiöst sugen på en lista

Jag kan: Vill ju säga nåt spexigt som typ gå på händer eller cykla utan händer (allt spexigt är relaterat till händer?!?!?) men kan inget sånt ballt. Det närmaste jag kan komma är gå ner i brygga och är jag riktigtriktigt uppvärmd gå ner i spagat så får säga det.

Jag vill: bli ihop med nån bra, uhuuu D: *depserat* *blir medlem på singelsajt* Nä men vore fint att va kär.

Jag borde: hitta på vilka kläder jag ska ha imorgon

Jag skulle: träna men kom på att fika är gott och listor är kul.

Jag gillar: Sherlock. Började se det i helgen och har redan sett klart alla avsnitt vilket såklart resulterar i A-B-S-T-I-N-E-N-S!

Jag älskar: katter.

Jag måste: plugga

Jag behöver: ha aproligt minst en gång i veckan.

Jag får: pirr i magen av att tänka på jullov och annalkande äventyr.

Jag kan inte: gå på händer eller cykla utan.

Jag vill inte: gå i skola i Piteå nå mer. Vill vara fågelfri och nån annanstans.

Jag borde inte: lägga mig så sent hela tiden. Sover typ 5 h per natt?!?! Är så himla dumt men så är jag rätt dum också.

Jag skulle inte: ligga och se film och serier hela dan men tycker det är befogat när man har feber.

Jag gillar inte: min garderob för tillfället. Ser ut som en fjortis i det mesta. Måste klä mig skojigare!!

Jag älskar inte: rasister, homofober och antifeminister. Vill seriöst explodera lite nu och då.

Jag måste inte: färga håret pastelligt men nu äre för bövelen snart omöjligt att motstå!!


Jag behöver inte: repeata den här hela tiden men kan inte sluta. Så catchy <3

Jag får inte: slösa pengar. Ska ha råd till så himlarns mycket!

WOHO, vilken himla egotripp. Men sånt får man väl unna sig ibland. Aja, ska gå och göra nåt vettigt istället. Typ träna. Heido.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman nu måste du ta bort låten! får hjärtinfarkt när jag glider in på blöggen

Svar: Kejrå!
Jennifer

2012-10-12 @ 23:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0